wsparcie techniczne pomoc zdalna

    

 
Wsparcie techniczne


Do wszystkich sprzedawanych naszych produktów oferujemy wsparcie techniczne (usługa standardowa)*. Oferujemy również płatne uzupełnienie standardowego wsparcia technicznego - umowę serwisową.

 Procesy usługi standardowej:

Udzielaniu konsultacji związanych z instalacją programów w środowisku Klienta:

weryfikacja konfiguracji środowiska, sprawdzenie zgodności z wymaganiami funkcjonalnymi
wsparcie procesu instalacyjnego, rozumianego jako:

  • sposób uruchomienia instalacji
  • lokalizacja plików instalacyjnych na płycie CD⁄DVD
  • wybór zakresu instalacji, w zależności od pakietu
  • 

wsparcie procesu aktywacji licencji, rozumianego jako:

  • omówienie sposobu aktywacji (internet, telefon, e-mail)
  • wskazanie odpowiedniego sposobu aktywacji
  • weryfikacja aktywnych licencji
  • 

Udzielaniu konsultacji związanych z funkcjonowaniem zainstalowanych programów:

  • uruchomienie aplikacji
  • okalizacja poszczególnych funkcji systemu, nawigacja po menu aplikacji
  • wskazanie miejsca z aktualizacjami, pomoc w poruszaniu się na stronach internetowych


Do dyspozycji klienta pozostaje:

adres e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

tel.: +48 63 242 27 93
* Standardowe wsparcie techniczne jest udzielane tylko w przypadku gdy klient posiada wykupioną usługę aktualizacji programu.

Specjalne dodatkowe, płatne usługi w ramach Umowy Serwisowej:

  • dedykowany telefon do konsultanta merytorycznego i handlowego
  • bezpośredni adres e-mail do konsultanta obsługującego Państwa firmę
  • szybkie wsparcie ebony porn techniczne
  • dostarczenie i instalacja uaktualnień Programów
  • udzielenie konsultacji z zakresu eksploatacji Programów w ramach wykupionego limitu
  • gwarantowany czas wykonania usługi
  • 10% rabatu dla uczestników Umowy Serwisowej na usługi firmy HELP OFFICE

Wszystkie inne operacje, wykraczające poza zdefiniowany zakres, powinny być traktowane jako usługi dodatkowe, rozliczane zgodnie z cennikiem konsultacji indywidualnych z uwzględnieniem rabatów wynikających z Umowy Serwisowej.

Pomoc techniczną można uzyskać pod dedykowanym

numerem telefonu w godzinach 8-16.

 

    
box2